Mroczni Bracia

Forum sojuszu Mroczni Bracia w grze ikariam na świecie Xi.


#1 2008-11-14 14:54:52

kubaska

Administrator

Call me!
Zarejestrowany: 2008-11-13
Posty: 12
Punktów :   

Zasady dla członków i Rady.

ZASADY DLA CZŁONKÓW RADY SOJUSZU
Są tu zasady dla osób mających władzę wykonawczą w sojuszu.
Te osoby muszą wykazywać się doskonałymi umiejętnościami intelektualnymi. Powinny dbać o najlepsze dobro oraz rozwijanie się sojuszu. Nie mogą sprawiać problemów i sprowadzać kłopotów. Powinny zawsze przemyśleć wszystkie "za" i "przeciw". Od ich decyzji zależy przyszłość sojuszu.

DYPLOMATA
GENERAŁ
GŁÓWNY SEKRETARZ

ZASADY DYPLOMATY

1. Przyjmowanie członków, którzy będą potrzebni w sojuszu.
2. Poszukiwanie godnych osób i zachęcanie do wstąpienia do sojuszu.
3. Rozpatrywanie podań osób chętnych do sojuszu.
4. Wypowiadanie wojen i ogłaszanie tego na forum SempreXLoyal oraz Ikariam.pl, aby wojna odbywała się zgodnie z zasadami.
5. Rozpatrywanie traktatów pokojowych.
6. Rozpatrywanie wniosków o traktat handlowy.
7. Szukanie pomocników handlowych i militarnych sojuszu.
8. Uczestniczenie w RADZIE SOJUSZU.
9. Aktywny tryb gry.
10. Pomoc nowo przyjętym członkom sojuszu oraz pomocnikom.
11. Zwoływanie zbiórki na budowę ambasad.
12. Poszukiwanie sojuszy do traktatów militarnych.
13. Kontaktowanie ważnych decyzji z innymi członkami RADY SOJUSZU.

ZASADY STRATEGA WOJENNEGO, GENERAŁA

1. Decydowanie o wypowiadaniu wojen i informowanie o tym w odpowiednim dziale Ikariam.pl oraz SempreXLoyal.
2. Sprawdzanie sił wroga i wszelkich danych wroga.
3. Łupienie innych graczy jeśli jest to potrzebne.
4. Dbanie o bezpieczeństwo sojuszu.
5. Dbanie o dobry wizerunek sojuszu.
6. Wprowadzanie akcji odwetowych na łupieżcach.
7. Sojusz nie atakuje ani nie łupi bez przyczyny.
8. Wypowiadanie wojny dopiero jak będziesz pewnym, zwycięstwa, sprawdzenie siły i traktatów sojuszu.
9. Poszukiwanie partnerów militarnych.
10. Aktywne uczestnictwo w grze.
11. Bycie aktywnym członkiem sojuszu oraz RADY SOJUSZU.
12. Branie odpowiedzialności z swoje czyny.
13. Informowanie o potrzebach militarnych sojuszu.
14. Informowanie o zagrożeniach oraz zapobieganie nim.
15.Poszukiwanie nowych wartościowych kandydatów na członków sojuszu.

ZASADY GŁÓWNEGO SEKRETARZA, EKONOMISTY

1. Dbanie o szybkie i sprawne rozwijanie się sojuszu.
2. Szukanie przyjaciół handlowych
3. Zawieranie traktatów handlowych.
4. Zgromadzanie zbiórek surowców na ważne budowle.
5. Ustalanie cen handlowych, próby zdobywania monopolu dla sojuszu.
6. Pomoc przy wymianie surowców.
7. Ustalanie strategii rozwoju ekonomicznego sojuszu.
8. Uczestniczenie w życiu sojuszu oraz RADZIE SOJUSZU.
9. Aktywna gra.
10. Poszukiwanie wartościowych kandydatów na członków sojuszu.
11. Prowadzenie zbiórek na rozwój kopalni i tartaków.

Zasady dla członków



1.Aktywne uczestniczenie w grze.
2.Rozwuj militarny(osoby które nieszkolą wojsk nie bedą bronione przez sojusz i mogą zostać z niego wydalone
3.Wpłacanie na kopalnie znjadujace się na sojuszowych wyspach(Na tych na których jest  około 5 członków z sojuszu).
4.Każdy członek proszony jest aby co tydzień wpłacać około 300 drewna LUB 100 marmuru do przywódcy czyli konciasz1.

Offline

 

#2 2008-11-14 15:29:10

konciasz 1

brat

Zarejestrowany: 2008-11-13
Posty: 16
Punktów :   

Re: Zasady dla członków i Rady.

Ja prosiłbym o wpłacenie do mnie 100 marmuru i 200 drewna na rozbudowę ambasady.
Na jednego sojusznika muszę mieć 1 pkt. dyplomacji( czyli rozbudować ambasade),(mamy 19 graczy czyli 19 pkt. dyplomacji)
W chwili obecnej moge przyjąć 10 graczy do sojuszu.(19+10=29 pkt. dyplomacji)
Jak każdy budynek ambasada kosztuje marmuru i drewna.
Proszę wpłacajcie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.uwmmibm.pun.pl www.dhunters.pun.pl www.bellatoris.pun.pl www.wolnifarmerzy.pun.pl www.bmwteam.pun.pl